Sponsoring

Als sponsor van SC Klarenbeek draagt u bij aan de mogelijkheid voor onze leden om te kunnen sporten en biedt u SC Klarenbeek de mogelijkheid zich te kunnen blijven ontwikkelen. Maar, wat levert het voor u en uw bedrijf/organisatie op?

Als sponsor van SC Klarenbeek bereikt u een grote groep potentiele klanten in Klarenbeek en omstreken. Met de vermelding van uw bedrijfsnaam en het logo langs het hoofdveld of in de sporthal, op de reclamewand of op de tenues van één of meerdere van onze teams gaat uw bedrijf de hele regio door. SC Klarenbeek hecht waarde aan de relatie met u als sponsor en stimuleert dan ook het uitdragen van de naam en de zichtbaarheid van de sponsor tijdens wedstrijden of andere evenementen.

Een win-win-win situatie.

Nog geen sponsor? Informeer eens bij de sponsorcommissie naar de mogelijkheden die SC Klarenbeek u biedt om reclame te maken voor uw bedrijf of product. Tevens is op deze website nog verdere informatie te vinden omtrent:

Sponsorpakketten
Het sponsoren van SC Klarenbeek is zeer laagdrempelig en is al mogelijk vanaf 50 euro per jaar. U heeft de keuze uit een aantal sponsorpakketten.

Sponsoring van SC Klarenbeek
Wanneer u als sponsor een bijdrage levert aan SC Klarenbeek, komt dat ten goede aan onze leden en de faciliteiten waar zij van kunnen genieten.

Overzicht sponsoren
Wij stimuleren informeel contact tussen onze sponsoren door het organiseren van een jaarlijkse activiteit, de SC Klarenbeek sponsorrally. Met veel enthousiasme wordt hier aan deelgenomen, waarbij er ruimschoots gelegenheid is om in contact te komen met mede sponsoren.

Samen scoren voor SC Klarenbeek!

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!